D

Idag är dagen D.
Dagen då vi åker till Cypern, Ayia Napa. Känns så overkligt eftersom vi pratat om det i säkert mer än ett halvår nu. Det är nu man inser saker, saker som kanske kommer gå snett. Hur i helskotta ska jag kunna gå på flygplanet, inte en utan två gånger till exempel? Hur ska jag kunna skydda mig mot UV-strålarna utan att komma hem till Härnösand som en..ja kräfta? Hur ska vi kunna enas? Hur ska vi hjälpa varandra att motstå frestelser? Hur ska vi överleva??

Ääääh, det kommer ordna sig. En sak som är säker: det kommer bli jävligt kul i alla fall!

Nu ska jag dricka upp min kaffe och sedan hänga lite tvätt, samt spamma alla i min msn-kontaktlista.


Bild från förra helgen

Kisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0