rollorollorollo

Var godissugen, gick en pommis ner till hemköp och köpte en hel påse Rollo kola.
Kunde inte hålla mig på vägen hem utan tog en godis, hmm den var riktigt riktigt god, krämig och kolig.. bara en till, och en till, och en till.
Jag bor ju ändå själv nu och får göra precis hur jag vill när jag vill!

1 timma och en hel rollopåse efteråt equals en illamående tjej och en orörd middag beståendes av potatisgratäng och korv

Bläääääää

Hmmm.. Det ligger nog något i den där regeln föräldrarna gav dig när du var liten om att man inte fick äta godsaker innan middagen.


Samtidigt är jag sjukt stolt över att jag klämde i mig en hel påse själv, på rekordtid dessutom.
HAHA.
Slå den ni!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0