Fullt ös medvetslös

Sitter och fixar mig inför Robins 18-års fest nu, den kommer bli grym tror jag! Har partymixen på högsta volym och struttar omkring i mina klackar och morognrock. Festen har redan börjat hos mig med andra ord!

Jag hade tänkt mig en ganska neutral sminkning för ikväll först.. Men sen fortsatte jag ösa på med kajal, det var ju så spännande att se hur långt jag kunde gå!
.. Så det får väl bli sotade ögon för min del, hoppas bara det ser mer fashion än det ser emo ut..

Nu ska jag iväg till Sandro alias frugan på förfest  och pizza och sen blir det party för hela slanten!

Ha en bra kväll!



Jag, sandro och födelsedagsbarnet!

Kommentarer
Postat av: Ida

hoppas du får en bra kväll :)

2009-02-02 @ 13:42:51
URL: http://idaalders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0