Gårdagkvällen


(lägg märke till att det ser ut som att jag har små horn på bilden, tihihihihihi)


....Blev riktigt lyckad! Vi åt god mat(Mini) och drack ännu godare. Vi dansade bland annat polsk polka till 60-talsmusik och sen kom det lite mer folk och hälsade på oss. Mycket, mycket trevligt!

 Fler bilder kommer sen, det har inte funkat att lägga upp flera bilder för mig ännu..

Nu hade jag tänkt att gå en sväng på stan, sen ska jag gå ut och vara hurtig och springa bingorundan. Efter det ska jag börja fixa mig, för det är ju fest ikväll! Jag är riktigt sugen på att gå ut och bara släppa loss ikväll med mina snygga kompisar, så det ser jag fram emot!

kisses and hugs

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging, snygging, på väggen där..

2009-01-25 @ 16:01:35
URL: http://linnvonschmalensee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0