Plåtning, olja och mini

Idag har egentligen varit en dålig skoldag. Vi har har väldigt mycket plugg för tillfället.. Så mycket att jag blivit påverkad av äldre ballader vi läst i svenskan.  "Åh unga tös vill du bliva min" och andra fraser dyker upp då och då.

Något som vände skoldagen var att jag blev plåtad av Ida idag, det var jätteroligt! Smörjde mina ben med olja och allt ;);)
De ni!
Det var faktiskt riktigt svårt att stå i vissa poser en längre tid, hoppas jag inte får träningsverk..

 Väntar bara på att få ta emot bilderna av Ida nu. Men hon är väl ute och rider som vanligt, hästida..
Medan jag väntar  mumsar jag i mig en kycklingfavvo från Minikrogen och ser på how I met your mother.



Jag och (häst)Ida på Härntas egna stadsfest i somras.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0