Min nya kärlek

Min nya stora kärlek är musikprogrammet Spotify.
Spotty, som jag kallar min kärlek går oavbrutet hemma hos mig. När jag gick hemifrån för någon dag sedan ville jag inte stänga av den. Nä, jag ville liksom fortsätta sprida min otroligt bra musiksmak i huset.

ALLT finns verkligen på Spotty, föutom ett band, Looptroop. HALLÅ?? liten besvikelse.. Sedan kan man inte hä ner(hä är ett sånt otroligt användbart ord, borde spridas i hela sverige) låtarna på mp3n. Detta medför att jag bara har gamla låtar där nu :(

Jaja, nu ska jag gå ner på stan snart och möta upp mina flickor. Har massa födelsedagspresenter att köpa.
Gaaaah mit hjärta brister varje gång jag måste lägga ut pengar.

 Förutom på skor, då går det bra.

Bah bye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0