NäääNU..

....NUNUNU vill jag ha sommar! Jag orkar inte med det här snölandet längre. Livet blir så mycket bättre och lättare när man är solbränd och får gå barfota på en strand...
Något som piggar upp är dock att vi har betalat och bokat resan till Ayia Napa, Cypern idag. Det känns skitgött, längtar verkligen! Idag har jag även sökt jobb, så vi får la se hur det blir med det. Känner mig väldigt produktiv denna dag i vilket fall(sådetsåå)
Nä nu ska jag nog smörja in mig med min nya buskräm, lite fusk har aldrig skadat!

Pöss och kräm


 Ylva och jag i somras!

Kommentarer
Postat av: ylviz

godrinkn!!

2009-01-22 @ 23:04:19
Postat av: therese

ayia napa**

2009-01-22 @ 23:08:02
URL: http://theressandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0