Nämen åh!



Kollakolla vem som har gått och blivit med blogg! Jo, JAG!
Jag har länge velat skaffa en liten bloggbebis, men alltid oroat mig. Tänk om den utvecklas åt fel håll, blir uppfattad fel av andra och misslyckad? Så till slut sa jag till mig själv: CHILL!
Det blev jag, och gick alltså och blev med bloggbebis. Nu återstår det bara att se hur det lille knytet utvecklas. Kommer den bli en värsting, bitch, geek eller fjolla? Jag är säker på att jag kommer behandla den väl  hur ful den än blir....
Vad gör man inte for the loove?

Nä, nu ska jag äta pommes med massa salt på (salt är smaskens). Jag blir så ledsen varje gång jag har ätit godis.. För då tänker jag. Jag kunde ha valt salt, fett och smarrigt, så  varför varföööör valde jag sött och sliskigt?
Då är det allt tur att man har kvar lite rester sen middagen. hehehe

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0