god kväll



Åhåjaja..nu är jag så himla seg. Har jobbat från torsdag till lördag på stadsfesten och fått feber som belöning.. Min röst är helt veck också, så ni som väntat på att jag ska hålla truten kan nu skatta er lyckliga!
Men ni slipper mig inte här på bloggen för det!!!

Har träffat mycket nya och intressanta människor den här veckan. Sånt kan få mig att bli så lycklig. Nya människor, nya ansikten, nya upplevelser, nya band som bildas.
Nya minnen.
Det är som syre för mig.

Nu ska jag se på Entourage..igen..i väntan på det nya avsnittet, innan jag somnar.
Jag är så avundsjuk på miss Ari Gold.
Jag vill ju vara Aris fru.
Så Ari, om du ser detta:

 MARRY ME ARI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0