Mitt rebound-förhållande



Good mornin! Som ni alla kanske inte vet så har jag flyttat till en egen lägenhet till ett gammalt, charmigt hus i stan. Tyvärr visade det sig att huset i fråga var mer gammalt än charmigt och mitt kök håller nu på att renoveras för fuktskada...suck...

Imorse vid 8 (!!!!) stämde käre Sven, min vaktmästare ett möte med mig för att hitta ett nytt hem till mig över några veckor. Kanon tänkte jag, det är ju ändå bara tilfälligt!

Lägenheten jag ska bo i 4 veckor visade sig vara finare, större och charmigare än min egna skruttlägenhet, med tillbehörande balkong samt öppen spis.
Jag är nu förälskad i min rebound - lägenhet, och vill aldrig nånsin lämna den.. Den är ju så förbjuden, out of reach och aldeles för farlig för mig. 
Detta vet vi ju alla sedan tidigare erfarenheter att rebound/ kk och vidsidanom- förhållanden aldrig slutar bra.

suck
suck
suck....

Nä..jag får helt enkelt låsa in mig där i min rebound-lägenhet när min gamla lya är fixad! MOHAHA

Fast, Sven har ju nyckeln..

suck
suck
suck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0