men kom igen babe jag är bara i stan tills på söndag..

Ibland har jag svårt att förstå mig på det motsatta könet, killar. Låt mig omformulera, vissa av de motsatta könet killar..

Antingen vill dessa vissa gifta sig och skaffa barn innan man ens hunnit gå på den första dejten..
(Alltså ingen vidare början och ingen vidare fortsättning, byebye)
Eller så vägrar dessa ta av sig sin truckerkeps( nej, den är inte tuff, var inte tuff 2003, och tro inte att den blir mer tuff i sovrummet ).
Eller så blir dessa skräckslagna när man presenterar sina killkompisar för dom.
Eller så blir dessa otroligt tända av ett "nej" och antar att tjejen ialla fall bara vill leka katt och råtta. ( Stygga, stygga flicka. )
Eller så blir dessa  varje helg drägligt fulla och spyr på sina tröjor efter de försökt sticka tungan i halsen på en.
Eller så tar dessa ett "kanske det" som ett defenitivt nej, ett farväl, hejdå ses aldrig mer grabben. ( Kom ihåg, lev i nuet )
Eller så snackar dessa om sin flickvän (ex,kk etc) och deras problem, börjar gråta, snorar och lägger samtidigt in en ordentlig stöt på en.

Hm.. Nu mår jag ju lite dåligt när jag läser detta. Det är ju faktiskt så att vissa av samma kön som jag är minst lika irriterande, fulla, blåsta och naiva, om inte mer än just killar..

Nä det gick helt enkelt inte riktigt som det skulle när gud skapade varken Adam eller Eva.

Gud ja...
Varför föddes jag inte som typ en ekorre isället?


se så fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0