vad händer om man överdoserar halstabletter?

Godkväll!
Sitter och lyssnar på lite partymusik av någon anledning, som denna: http://open.spotify.com/track/4BbxSTDqfnX76DtwZLHuJb
Tror jag börjar känna på mig att vi snart drar iväg till Cypern! Gaah taggatagga!


Tyvärr är jag inte i det bästa laget för party just nu..
Har legat och  febrat och hostat hela dagen och knarkat smärtstillande halstabletter.
Såg nu att det stod att man endast ska ta 3 tabletter dagligen, ops..
Nä, nu ska jag faktiskt försöka sova..och klockan är ju bara barnet! : ( hur ska detta gå?

Önska mig lycka till!


'
Peace out

Kommentarer
Postat av: JJB

Ja, du ska ju vara vaken med mig!

2009-07-28 @ 03:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0