vem har tagit min tid?

Hela denna vecka har flugit förbi. Det enda jag har gjort är att plugga. Väldigt skönt ändå, att få det överstökat innan skolavslutningen nästa vecka. Då kommer jag känna att det är sommar, på riktigt!
Men det är är en sak jag inte förstår mig på.

Var i helvete tar timmarna vägen?
Klockan är nu 20.00 och jag kan svära(fan) på att jag aldeles nyss stod och betraktade mitt "pigga" morgonansikte i spegeln med beundran klockan 8.00.

Imorgon vaknar jag väl upp och är 50 bast..

Nåja, dagen till ära har jag på mig mina allra största byxor. Fashion.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du hemma hos dina föräldrar eller bor du själv?

2009-06-07 @ 15:08:01
Postat av: Maya

Hon bor hos mig!

2009-06-08 @ 00:35:03
Postat av: Anonym

true story

2009-06-08 @ 19:32:25
URL: http://anniebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0