fryyyser..

Fryser som satan, var tvungen att värma rumpan på elementet när jag kom hem. Burr..
Har just kommit hem från en lång promenad med Clara. Min käft glappade så mycket så pratet aldrig tog slut, vilket medförde en ganska mycket längre prommis än vad jag planerat..

Igår var jättemysigt, vi hann se 2 disneyfilmer, äta popcorn(välbrända), pizza och saft på golvet. Men Linn.. du får aldrig mer vara med på disneytemat igen. Det blir till att plugga disneyfilmer som tusan innan isåfall. Skandal att somna under filmen och att skratta åt sångerna som du gjore. Ischk!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hey there, jag gick vidare, ni blev kvar!

2009-03-04 @ 12:50:45
URL: http://linnvonschmalensee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0