och då sa den stora tomaten..

...KETCHUP.

Ja, här får ni en liten catch up på vad som hänt på senaste tiden:

Jag har fått beundra Claras morgonruffs mer än 3 gånger den senaste veckan

(finns inget charmigare än en yrvaken och försenad clara.)


Jag har räknat(hahaha) matte och posat med ylva


Jag har bevittnat och tagit efter en kommande klassiker:


Jag har bjudit på mig själv och skakat rompa till"milkshake" för älskarinnorna. Det gillades.


Jag har varit
med en söt Lisa


Jag har invigt mina älskade, rosa converse.


Jag har ännu en gång
bjudit på mig själv..

Kommentarer
Postat av: c

fan vad jag är SNYGG

2009-03-31 @ 21:06:55
Postat av: Anonym

ja det äru, gorumpa!

2009-04-04 @ 19:50:08
URL: http://anniebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0