lystring lystring : Carl filips förhållande slut

åååh, en tragedi för hela svenska folket. Allas våran prins Filip är nu singel efter ett 9 års förhålllande....

 YES!!!

Det är det här jag väntat på. Nu mina vänner lägger jag in stöten. Det blir till att boka biljett till slottet i sthlm och raggaragga.

Han är ju ett kap. Både rik, har en njut farsa, heartbroken och sårbar, OCH ser ut som en svensk Orlando Bloom.
Orlando Bloom liksom.. åh.. min eviga tonårsidol.. orlando...åh...

Kolla in likheten själv:



Kommentarer
Postat av: gossip girl

jag måste bara informera alla nyfikna själar om att den lilla tösen ifråga har en hel vägg med snyggingar bredvid sin säng... och majoriteten av väggen består av godingen ovan;)

2009-03-06 @ 17:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0