Power Yoga

Här sitter jag. Nyäten med en coca i handen, mjukisbyxor på och med ett belåtet flin på ansiktet. Det är fredag, jag är ledig och jaa.. det är fredag! Ska antingen iväg till tjejerna ikväll, eller så tar jag det bara lugnt hemma. Jag får se vad jag känner för!


Imorgon blir det andra bullar. På morgonen ska jag på poweryoga. DET NI. Sjukt häftigt, har alltid velat testa det. Det är ju det som alla superkändisar kör på har jag hört. Man blir både vältränad och vig som en katt. Jag tänker mig att det är lite som i eric prydz call on me video, (ni vet vifta med håret,rumpa och bröst i tajta kläder) mixat med lite mer graciösa rörelser.

Får se om det är något för mig, spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0