Jag..

1. Jag har insett att min senaste kyss var...  I dont kiss and tell..
2. Jag lyssnar på... 
Sunny road med Emilia Torrini
3. Jag pratar...
mycket.. Det är mitt jobb.
4. Jag tycker om... 
att äta picnic inomhus på golvet och att slösa bort tid med någon jag tycker mycket om
5. Mina bästa vänner är...
underbara!
6. Min första riktiga kyss...
var mycket nervös  och pirrig
7. Jag avskyr när folk frågar...
självklara saker
8. Kärlek är... 
ja, vad är det egentligen? Något man inte kan leva ett helt liv utan iallafall
9. Någonstans, tänker någon på...
mig tro?
10. Jag kommer alltid... 
älska morgonruffs, kramar och varma nätter
11. Jag är hemligt förälskad i...
Han Solo i Star wars
12. Sist jag grät var...
inte så länge sen
13. Min mobiltelefon är... 
snygg, och inte till salu!

14. När jag vaknar på morgonen...
tror jag fortfarande att jag drömmer ett bra tag
15. Innan jag går och lägger mig...
tar jag på mig nattlinne/nattshirt
16. Just nu tänker jag på...
deru
17. Bebisar är...
tiiihihigullisnuttigulldadasnutttihihihhibobobo
18. Idag ska jag...
inte lyfta ett finger
19. I kväll ska jag...
se ovan
20. I morgon kommer jag... 
fira att det är helg
21. Jag vill verkligen vara...
någonstans  där det är varmt


Kommentarer
Postat av: M

"Hej tänder"

2009-03-13 @ 00:11:47
Postat av: Anonym

du vet att jag inte kan det :(

2009-03-13 @ 08:06:28
URL: http://anniebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0