Disneyhysteri

Helluu. Nu är jag hemma efter en skön stund på gymmet och sedan fika med amanda och julia på waynes.
Nu ska jag laga min specielitet curryckling med ris så gubbarna hemma blir tyst nån gång.
efter det blir det myskväll med brudarna och disneyfilm!

Har alltid varit hooked på disneyfilmer, ända sedan jag såg lejonkungen för första gången när jag var två och sedan såg den 3 gånger direkt efteråt. Men nu är jag inne i en period då jag ser minst 2 disneyfilmer per dag. (Måste tillägga att jag har 4 soundtrack från bla lejonkungen på spotify också)

Tro inte att jag skäms för det. Nä, för Disney äger, KICK ASS!!





otroligt vacker musik, otroligt vacker film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0