var är min pondus?

Jag har dragit en slutsats.. Jag gör mig inte som arg eller tuff. Ingen tror på mig när jag ber någon hålla käften, eller pekar med det fulaste fingret. Nä, de fnissar och nyper mig i mina kinder med jollrande röst istället.

Jag säger som Johan Glans. Jag skulle behöva mer pondus och gärna med star wars marchen varje gång jag inträder ett rum.

Eller så kanske jag bara ska skaffa mig en väldigt stor och biffig kompis. Det var så en släkting till mig berättade att han överlevde grundskolan. Hans kompis hette Bengan och var störst och tuffast på hela skolan. Ingen muckade med honom för då muckade de även med stora, tuffa Bengan.

Var är min pondus? Var är min Bengan?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0