zzzzzzzzzzzzz

Hur mycket kan en person egentligen sova?

 Igår, sov jag 2 timmar när jag kom hem från skolan, sedan somnade jag klockan 8.. det tror jag inte jag har gjort sen jag var nio bast och fortfarande såg på lejonkungen. Eller vad säger jag, lejonkungen ser jag ju fortfarande på. Men numera kör jag lite mer hardcorestyle och laaanar disney på natten istället DENI.

Men ja, nu har något förändrats. De senaste dagarna har jag gått och lagt mig runt 8- tiden och ändå kunnat sova på dagen. Suck.. känns som jag är inne i en evig bakfylla eller så håller jag på att bli 9 bast igen... Jag är nämligen fortfarande trött!!

Så här ser jag numera ut mellan måltiderna och skolan:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0